Velkommen til Red Rabbit webshop
Cookie- og privatlivspolitik
Læs om vores cookie og privatlivspolitik her
Vores prisgaranti er lidt bedre end andre webshops prisgaranti:
Vi sikrer dig de bedste priser indenfor landets grænser, dvs. blandt samtlige momsregistrerede butikker i Danmark.
Prisgarantien gælder i 14 dage fra faktureringsdatoen.
Prisgarantien gælder for alle vores produkter.
Prisgarantien gælder tilsvarende vare, det vil sige at kvalitet, forarbejdning og design skal være tilsvarende. Ikke som ved mange andre webshops hvor det kun gælder den eksakt samme vare.
Den pågældende vare skal være på lager hos forhandleren med den billigere pris.
Prisgarantien gælder ikke mod fiktive priser på varer som forhandleren ikke har på lager eller varer der ikke er klar til forsendelse!
Prisgarantien gælder ikke restlagersalg, ophørsudsalg, tilbud osv.
Prisgarantien gælder ikke for varer, der ikke er sammenlignlige, og produkter, der ikke opfylder de samme specifikationer som vores produkter. Der findes lignende produkter af forskellige kvaliteter eller med forskellige specifikationer, tilbehør mm. Vores mission er at sælge høj kvalitetsprodukter til landets laveste priser – ikke standard hylde varer!
Fragt og forsendelse
Det er sikkert og enkelt at handle i Red Rabbit webshop. Når du gennemfører en ordre på www.redrabbit.dk, vil du automatisk få tilsendt en ordrebekræftelse via e-mail. Når vi er klar til at afsende din vare, vil du modtage en email med Track and Trace nummer, fra PostNord eller DAO så du kan følge din pakke på distributørens hjemmeside. Bemærk dog at PostNord først skal scanne din pakke inden der kommer oplysning på deres Track and Trace hjemmeside. Hvis du bestiller forsendelse med brev, modtager du ikke et track and trace nummer.
Sørg altid for at tjekke at du har oplyst din adresse korrekt og at du har skrevet din mailadresse og telefonnummer korrekt. Hvis der er fejl i den oplyste mailadresse eller telefonnummer, vil du ikke modtage ordrebekræftelse og heller ikke mailen med Track and Trace nummer på din pakke.
Vi tager forbehold for tastefejl, prisfejl, udsolgte/udgåede varer og leveringssvigt fra vores leverandører.
Vi sender dine nye varer i en pakke med PostNord eller DAO.
Post Nord leverer til alle adresser i Danmark. Hvis du ikke er hjemme når postbuddet kommer forbi, lægger han en seddel, og du kan hente pakken på posthuset.
Leveringstid er på 1-2 hverdage med PostNord pakke forsendelse og 5-7 hverdage med brev forsendelse. Leveringstiden er 2-4 hverdage med DAO. Hvis du bestiller inden kl 12 på en hverdag, sender vi samme dag.
Hvis du vil være sikker på at postbuddet ikke går forgæves, kan du få pakken sendt til dit arbejde (Du skriver bare arbejdsadressen i felterne, når du bestiller)
Du kan vælge forsendelse som "pakkeshop", det vil sige at pakken vil kunne hentes på et af dig forudbestemt sted.
Red Rabbit har fast fragt rate på forsendelser inden for Danmarks grænser uanset hvor meget du køber for. Priser samt leveringstider på fragt til øvrige lande variere i forhold transport tid og fragtfirmaets fragt satser.
Forkert adresse eller ej afhentet pakke
Det er din pligt som kunde at sikre dig, at den oplyste leveringsadresse er korrekt. Ved forkert eller mangelfuld adresse, eller hvis en pakke ikke afhentes i f.eks. pakkeshop, vil varen blive returneret til Red Rabbit, og du vil blive opkrævet betaling for denne returnering på 95kr.
Det er derfor vigtigt, at du kontrollerer leveringsadressen i den ordrebekræftelse, der sendes til dig umiddelbart efter ordrens gennemførelse og straks kontakte Red Rabbit, hvis der er opstået en fejl.
Fortrydelsesret
Du har altid 30 dages returret fra modtagelsen af varen.
Fortrydelsesretten forudsætter, at varen returneres i samme stand og mængde som ved modtagelsen. Alle prismærker og mærkater skal være ubrudt. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.
Når du returnerer din vare med posten, kan du evt. genbruge emballagen, som du har modtaget dit indkøb i. Du bedes vedlægge den sidste del af din følgeseddel og notere om du ønsker at bytte varen eller om du ønsker pengene indbetalt på din konto.
Vi returnerer dit tilgodehavende til det kort som betalingen er gennemført med, så snart vi har modtaget din vare og kontrolleret, at varen lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. Du kan naturligvis ikke få mere udbetalt, end der står på fakturaen.
Hvis du har fortrudt dit køb, eller skal have din vare byttet, skal du selv betale for returfragten og evt. fremsendelse af ny vare.
Hvis en vare er uafhentet i en pakkeboks, vil den blive retuneret efter end tidsfrist. Red Rabbit vil i det tilfælde opkræve betaling for returfragt og håndtering på 95kr, som vil blive fratrukket beløbet som retuneres til det kort som er brugt til købet.
Returadresse:
Red Rabbit
Storkemosevej 11
6400 Sønderborg
Har du spørgsmål vedrørende din ordre eller bytte/retur-muligheder, er du velkommen til kontakte os:
Mail: kundeservice @ redrabbit.dk
Tlf.: 7178 7377
Reklamation
Er der tale om fejl eller mangler ved varen kan du klage til ovenstående mail, adresse eller telefonnummer. Du har 2 års reklamationsret fra den dag varen er modtaget. Husk at gemme din kvittering, som dokumentation for købsdato.
Når der er tale om fejl og mangler refunderer vi naturligvis portoen, såfremt reklamationen er berettiget.
Det er dog en forudsætning, at disse fejl eller mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Du skal reklamere inden rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en mangel/erstatte med en ubeskadiget vare frem for at betale købssummen tilbage. Dvs. din vare bliver repareret, eller du får en ny vare fremsendt som erstatning for den, der reklameres over, såfremt din reklamation er berettiget.
Beskadiget pakke
Er din pakke beskadiget ved levering eller ikke afleveret skal der reklameres direkte til forsendelsesfirmaet. Ved synlig beskadigelse bedes du nægte modtagelse. Er pakken allerede modtaget, skal der reklameres hurtigst muligt og gerne samme dag direkte til forsendelsesfirmaet. Husk at modtage med FORBEHOLD.
Ansvarsbegrænsning
Der tages forbehold for prisstigninger, afgiftsændringer, valutaændringer, udsolgte/udgåede varer og tastefejl.
Lovvalg og værneting
Enhver tvist afgøres efter dansk ret ved retten i sønderborg.